حرفای خوبه منو پسرخالم

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

پسر : الو گلابی؟

دختر : سلام کثافت   

 

 بعد هردو از ته دل میخندن

 

پسر : خوبی کج و کوله ی من 

 

 

 

 

دختر : به توچه عشقم خوبم تو خوبی 

 

...پسر : خــــــــر نفهم حالتو میپرسم میگی به تو چه؟

 

 

 

  شیطونه میگه بزنم شل و پلش کنم ها

دختر : گفتم که خوبم الاغ تو خوبی
 

 

پسر: فدای خنده هات شم که مثل شتر میخندی نفسم

 

دختر : مـــــــــرگ!!! شتر خودتی روانی 

 

 

 

پسر : دلم واست تنگ شده بود،آشغال دوست داشتنی 

 

دختر : منم 

 

 

 

پسر : خوب دیگه بسه خیلی باهات حرف زدم پر رو شدی 

 

دختر : کوفتت شه باهات حرف زدم 

 

 

 

پسر: مواظب خانمی الاغ من باش 

 

دختر : چشم اقای بی ادب

 

 

 

 پسر : دوست دارم دیوونه  

 

دختر:منم دوست دارم آقاهه 

 

 

مکالمات تلفنی عشقهای امروزی

موندم خوبه یا بده شما چی فکر میکنید؟؟؟؟ 

البته فکر بد نکنین هاااا،من با پسرخالم اینجوری میحرفم

 



نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت1:31---25 تير 1392
اجی جون اون وسطایی،من قبلا لینکت کرده بودم برو نیگاکن

یگانه
ساعت0:56---25 تير 1392
هیس! ساکت! یه کف مرتب به افتخارش...
چه با احساس منو گذاشت و رفت!
سلام اجی شبنم،امیدوارم هر جا که هستی شاد باشی.عزیزم وب قشنگی داری به همین خاطر با افتخار لینکت کردم.خوشحال میشم به منم سر بزنی.


♥ پسرک ♥
ساعت12:21---22 تير 1392
اینو میگن عشق خرکی

باحال بود


solaleh20
ساعت10:58---22 تير 1392
عجــــــــــــــــــــــــب

ミ★ミ کلبه تنهایی امیرعلی ミ★ミ
ساعت16:27---19 تير 1392

امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

یا باید خانه مان را عوض کنم

یا پستچی را

تو که هر روز برایم نامه می نویسی .... مگه نه ؟!!
سلام ابجی اومدی بهم سربزن دلتنگتم امیر


کامی
ساعت12:05---19 تير 1392
مسخررررررررررررره

کامی
ساعت12:05---19 تير 1392
مسخررررررررررررره

پت ومت
ساعت10:38---19 تير 1392
سلاین انگاری پیدات شد خانومی یه سریم به پت ومت زدی کجایی نیستت

پت ومت
ساعت10:37---19 تير 1392
گاهي بايد بي رحم بود


نه با دوست 
نه با دشمن


بلكه با خودت


و چه بزرگت ميكند آن سيلي كه خودت

ميزني به صورتت و بیدار میشوی


***توت فرنگی***
ساعت12:55---18 تير 1392
چ فایده من که خوابم رفت

منا
ساعت21:24---17 تير 1392
;

sayeh
ساعت21:42---7 اسفند 1391
سلام وبتون محشره خیلی خوشم اومد اگه خواستی به دوستان هم سری بزن

از تو مینویسم
ساعت13:28---7 اسفند 1391
سلام ... ممنون که سر زدین ..موفق باشی.
مهدی


ژیلا
ساعت1:46---7 اسفند 1391


تنهای شیطون
ساعت19:02---6 اسفند 1391
سیلوم شبنم خانوم
وب خوشملی داری
میسی از جضور گلت تو کلبه شیطون بازی های من
من که لینکت وکردم تو هم اگه دوست وداشتی منو بلینک


ღミ ســــــِ ــــیـــ ـاهــ مـَــ ــشــــقـٌـــ ـــミღ
ساعت18:05---6 اسفند 1391
בلـاموטּ رو پلاستیـکے کرבیم بهـ خیــال نشکستـטּ..


یاבمـــوטּ رفتــ


کهـ پلاستیکــ ها زوבتــر مے سوزنـב...




mahdi
ساعت16:02---6 اسفند 1391
ببین درست شد

♥...گل پســــر...♥
ساعت13:37---6 اسفند 1391


ღミ ســــــِ ــــیـــ ـاهــ مـَــ ــشــــقـٌـــ ـــミღ
ساعت11:56---6 اسفند 1391
سلام شبنم جان خوبی؟
گلم دفعه قبلی ادرس وبتو یادت رفته بود بذاری...
با افتخار این وبتو لینک کردم


شَـادِی یـَزدانـِی
ساعت22:57---5 اسفند 1391


mahdi
ساعت18:50---5 اسفند 1391
...........##############
.......................######
.......................######
........................######
.........................######
...........................######
..................##############
......................##############

......... #####................#####
...... ########............########
.. ###########........###########
..#############.....#############
##############....##############
###############..##############
.###############.##############
...############################
.....##########################
........#######################
..............###################
...................################
.........................############
..............................#########
......................................#####
.............................................###
...................................................#
....................#####..........#####
........................####......####
............................###...###
...............................##..##
.................................####
..................................####
...................................####
.....................................####
.......................................####
وب خیلی قشنگی داری خوشحال میشم منو لینک کنی


امیرحسین
ساعت3:07---4 اسفند 1391
عجب
جالب بود


ساشا
ساعت14:36---3 اسفند 1391
پرو لینگت کردم

pireanssic
ساعت11:07---3 اسفند 1391
سلام وبلاگت خیلی قشنگه به وبه منم سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
چهار شنبه 2 اسفند 1387برچسب:, 15:7 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml